sunnuntai 14. kesäkuuta 2020

Ystäville lahjaksi

Kun korona ja eristäytyminen alkoi, aika moni ystävä muisti minua pienellä yllärillä. Ajattelin, että ilo pitää tietenkin laittaa kiertämään. Minulle jäi Mereenin Blahblah -kangasta pieniä paloja. Se on mielestäni oikein koronakriisiin sopiva kuosi ja niinpä ompelin siitä eräälle ystävälleni trikootumput.


Kaava on Tehtaamon. Itselläni on yhdet samalla kaavalla tehdyt ja ne on minulla viileillä keleillä aina lenkillä! Pitäisi siis ommella useammat.

Ystävän tytär täytti kahdeksan vuotta ja sain kuulla, että haalari voisi olla mieluinen lahja. Tilasin Jujunalta kaavapaketin ja valitsin siitä kaavan nimeltään Mandarinfish.


Kangas löytyi kaapista, olen tilannut sen joskus PaaPiilta. Tälle tytölle on aivan ihana tehdä lahjoja, koska palaute on täyttä kultaa <3 "Minun lempiasu on haalarit. Paitsi toppahaalarit."

Minun ajallisesti ystävistä vanhin on peruskouluajoilta. Hän oli löytänyt äitinsä tekemää pitsiä ja pyysi, jos tekisin laukun, jossa on sitä koristeena. Pienen laukun ompelu on minulla joskus ollut ajatuksissa ja niinpä sopiva kehys löytyi kaapista. En siis lainkaan muista mistä olen sen hankkinut.

Kangas on farkkua ja se on Eurokankaalta.

Aurinkoista sunnuntaita!

- Riikka

Ei kommentteja: