lauantai 6. elokuuta 2016

Kiiltokuvakoru

Tykkään käydä kirppiksillä. Mutta olen surkea siinä. Ensinnäkään en saa ikinä aikaiseksi lähteä ja toiseksi en oikein osaa ostaa tai löytää niistä mitään. Nyt olen lomalla ja maanantaina tein pyörälenkin Seppälänkankaalle, jossa on mm. Kirpparilla.fi. Pyöräily taisi olla aika lomatahtista, sillä pyöräilin tunnin suuntaansa. Itse kirppiksellä meni tunti ja lopulta en ostanut mitään. Pyörittelin käsissäni postimerkkipussia ja alpakkahaarukoita, mutta jono oli niin pitkä, että en jaksanut jäädä seisoskelemaan.

Miehellä alkoi myös nyt kesäloma ja kävimme Kirrissä, josta löytyy lisää kirppiksiä. Silinteristä tein vihdoin löytöjäkin. Veljenpoikani innostui mummolassa lukemaan veljen ja minun vanhoja Karvinen -sarjakuvia. Löysin paksun ja hyväkuntoisen Karviskirjan. Lisäksi silmäni osuivat söpöihin kissanpentukiiltokuviin. Niitä varten oli heti ajatus valmiina. Kapussikorut!



- Riikka

2 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Iiiiks! ♥ ♥ Miten mä nyt näistä tykkään, enhän mä yleensä kissoista välitä... ;D

Korukoukussa kirjoitti...

Hahaa :D